Isot 12 Eylül 2009 Share 12 Eylül 2009 Code Geass - Hangyaku no Lelouch R2 Darker than Black D.Gray-man Death Note Ga-Rei: Zero Gintama Full Metal Alchemist / Brotherhood Katekyo Hitman Reborn! One Piece The Melancholy of Haruhi Suzumiya Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Diclonius 12 Eylül 2009 Share 12 Eylül 2009 1.Elfen Lied 2.True Tears 3.Myself; Yourself 4.h2o~Footprints In the Sand~ 5.Death Note 6.Clannad 7.School Days (inadım inat) 8.to Love RU 9.Michiko to Hatchin 10.Kannagi Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
brisingr 12 Eylül 2009 Share 12 Eylül 2009 hajime no ippo death note code geass naruto wolf's rain full metal alchemist lovely complex eureka 7 slam dunk Tsubasa Chronicle Serileri ....bir numaralandırma yapamadım...10 tane yeterli değil aslında.:olamaz:.aklıma gelmeyenler var mutlaka.:homur:..ama şimdilik bunlar..:birnumara: Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
hipernova 13 Eylül 2009 Share 13 Eylül 2009 1-Cowboy Bebop (bunun yeri asla kolay kolay değişmez sağlamdır) 2- Bleach (o da ilk bölümlerinin hatırına) 3- Code Geass R2 4-Samurai Champloo 5-Baccano! 6-Berserk 7-The Melancholy of Haruhi Suzumiya 8-Gantz 9-Basilisk 10-Death Note Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Aoi Fire 13 Eylül 2009 Share 13 Eylül 2009 Ooo basilisk severmiydin sen. Bende severim ama ilk 10 a gircek kadar değil. Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Walrus 16 Eylül 2009 Share 16 Eylül 2009 1-Kino no tabi 2-baccano! 3-kara no kyoukai mujun rasen 4-cromartie high school 5-jungle wo itsumo hare nochi guu 6-mindgame 7-top wo nerae! 2 ~diebuster~ 8-bakemonogatari 9-kenshin ovaları 10-sayonara zetsubou sensei Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
cb_spike 17 Eylül 2009 Share 17 Eylül 2009 Cowboy Bebop Slam Dunk One Piece Welcome to the NHK Death Note Planetes Ghost Hound Busou Renkin Paranoia Agent Kannagi Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Biohazard 17 Eylül 2009 Share 17 Eylül 2009 benim 10 lu değişiyor hep ya :3 1- Neon Genesis Evangelion + End Of Evangelion 2- Code Geass Hangyaku No Lelouch ve R2 3- Great Teacher Onizuka 4- Ergo Proxy 5- Claymore 6- Cowboy Bebop 7- Black Lagoon + The Second Barrage 8- Darker Than Black 9- Trigun 10- Full Metal Alchemist veya Bleach (Gerçi bleach çok bozdu. FMA olsun. XD) 0 - Xam'd: Lost Memories, Baccano!, TTGL (Yan ödül değildir, bitince "10'luk bi anime" diyeceğim bir anime olduğunu düşünüyorum.) Bide özel ödül : Death Note. :3 ( Hakkını yememek lazım.) Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Cynthia 17 Eylül 2009 Share 17 Eylül 2009 1- Lovely Complex 2- Death Note 3- Naruto 4- Detroit Metal City 5- NANA 6- Soul Eater 7- Zero no Tsukaima (özellikle de 2. sezon) 8- Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora 9- ef - a tale of memories Hayate the Combat Butler!'a büyük ihtimal bitirince yüksek puan veririm. Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Susano'o 17 Eylül 2009 Share 17 Eylül 2009 1. Seirei no Moribito 2. Rurouni Kenshin 3. Oniki Krallık 4. Monster 5. Ghost in the Shell SAC 6. Cowboy Bebop 7. Trigun 8. Air 9. Code Geass 10. Death Note Ayrıca: Legends of Galactic Heroes (henüz tamamını izlemedim ama favorim olmaya doğru gidiyor) Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Kisiliksiz 18 Eylül 2009 Share 18 Eylül 2009 Çok anime izlemiş bir adam değilim, izleyebildiklerim içerisinden sıralama yapmadan ilk 10'u belirleyebilirsem: -Legends of Galactic Heroes (HBB'de yayınlanmıştı sanırım, o zamanlarda sıkıcı bir anime gibi gelmişti. Sebebini iste onu bulup en baştan izleyince anladım: Öyle sahne atlayıp, hızlıca izlenecek bir yapım değil. Baştan sona dikkatle izlenmeli, "Kült" ve "Efsane" laflarını yakıştırabileceğim eser. Anime olduğu için daha geniş kitlelere duyurulamamış klasik... Bu kadar övgü yeter.) -Adventure Of Ganba (Bizim televizyonlarda da verilmiştir, ama hatırlayanı yok gibi... Kızgınım) -They Were Eleven (Gene bizim televizyonlarda (sık sık) gösterilmiş, bilimkurgu shoujo. Shoujo olduğunu öğrenince hadi oradan demişimdir. Olaylar biraz hızlı gelişir ama tutarlılık açısından iyi bir senaryosu vardır.) -Trigun (Vash, adamımız... Sıkı silahşörümüz... Usta nişancımız... Beceriksiz zamparamız... Maymunluk hususunda plaket vereceğimiz kirpi saçlı serserimiz. "Barışsever silahşor" lafını kelimenin harflerine kadar doğrulayan yegâne kahramanın olduğu yegâne bilim kurgu-western-komedi üçlüsünün biricik şampiyonu yapım) -Space Adventure Cobra (Eh bu listemde ilk sıralarda olmazsa harbiden ihtiyarladığımı düşüneceğim yapım. Fazla söze gerek yok. Kımızı giyinen erkek kahraman ekolünde akla gelen en karizmatik adamıdır. Hatta Trigun'un Vash'ı bir nevi Cobra'nın anti tezi gibidir: Vash kaçmak, Cobra gebertmek için ateş eder. Tabi benzerliklere dayalı zıt hareketleri de var ama durumu uzatmayım. Cobra... ) -Ergo Proxy (Herkes Lil ile anar ama hikâye Vincent'ın hikâyesidir. Sonu açık bitmiş, hikâyede boşluklar varmış gibi gelebilir. Ama aslında yok gibi... ya da gibime gelmektedir. Animede bilimkurgu sadece çeşni olarak kullanılmayınca ciddi ciddi türün sağlam yapımları meydana geliyor. Hem onun için olmasa da kapanışında "paranoid android" çalan bir anime ile her defa karşılaşamazsınız) -Aim For The Top! Gunbuster (GAINAX'ın belki de benim için değişmeyen biricik klasiğidir. Ve beklide şu ana kadar yaptığı mecha temalı animelerin özünde olan bir mesaja sahiptir: “Kendine inan, kendine güven, amacın için olabildiğince sıkı çalış, hayatı içindeki her şeyi ile kabul et –ölümü, başarısızlığı… Vs-, etki ayaklarının üstünde durup yaşayabilesin.” Bunun haricinde söyleyebileceğim şey: Noriko’nun, ova içinde hasta olduğum ikinci dişi yaratık olduğu. Birinci mi? Tabi ki çilli kızıl afet Jung. Onee-sama diye diye adı Onee-sama’ya çıkmış o uyuz kadından söz etmeyin bana. -Cowboy Bebop (Genelde her bölümün farklı bir hikâye olması yüzünden anlatım olarak zayıf bulunur. Doğrudur da. Ama olaya, geçmişinde yaşayan adamların, geçmişleri ile yüzleştiği bir hikâye olarak ele alırsanız bunun pekte önemi olmadığı fark edersiniz. Gelecekte geçmişin izlerini gezegenlere yaymış bir insanlık portresinde, Bebop ekibi zamanlarının melankolik ruhunu yaşarlar. Jet’in “dişlerini gösterdiği” Kara Köpeğin Serenadı ile Spike’ın her zamanki gibi sağlam dayak yediği Pierrot le Fou, ve aklıma gelen Jupiter Jazz , The Real Folk Blues bölümleri kendi içinde ilklerdedir. Geri kalan bölümleri şimdi listelemekle uğraşmak istemiyorum…) -Cowboy Bebop Movie (Buna bir şey yazmama gerek yok sanırım…) -The Rose of Versailles (Oscar için bile izlenir…) Tabi bu listeye koymayıp genede hastası olduğum yapımlar yok değil ama ilk gözüme çarpanlar bunlar. Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Exile Falcon 18 Eylül 2009 Share 18 Eylül 2009 1-Neon Genesis Evangelion + End Of Evangelion 2-Higurashi no Naku Koro ni 3-Tengen Toppa Gurren Lagann 4-Ergo Proxy 5-Baccano 6-Code Geass R2: Hangyaku No Lelouch 7-Kidou Senshi Gundam 00 S2 8-Clannad ~After Story~ 9-Kara no Kyoukai: Mujun Rasen 10-NHK ni Youkoso! Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
özz 21 Eylül 2009 Share 21 Eylül 2009 1.Rose of Versailles (herzaman birinci) eskilerden (tvde izlediklerim) şunları yazmazsam olmaz; -Taiyou no Ko Esteban (güneşin oğlu esteban) -Future Boy Conan -Detective Conan (tvde izlediğim kadarıyla, çok sevmiştim) -Slam Dunk -Himechan no Ribbon -Genki yenilerden -D.Gray-Man -Lovely Complex -Darker Than Black -Death Note -Fruits Basket -Haibane Renmei -Eureka 7 -Requiem for the Phantom -Prince of Tennis (izlemeye yeni başladım ama spor animelerine torpil yapıyorum) Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
ishak 21 Eylül 2009 Share 21 Eylül 2009 gto lovely complex slam dunk tengen toppa gurren lagann death note soul eater black lagoon ıtazura na kiss school rumble onegai teacher Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
CHOBiTS 22 Eylül 2009 Share 22 Eylül 2009 Fate/Stay/Night Full Metal Panic Tüm serileri Higurashi No Naku Koro Ni 1 ve 2. sezonları Busou Renkin Rurouni Kenshin Clannad After Story Kanon 2006 Wedding Peach GTO Full Metal Alchenist Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Guest Cheza 22 Eylül 2009 Share 22 Eylül 2009 Death Note One Piece Wolfs Rain Monster Code Geass - Hangyaku no Lelouch (her iki sezon) Full Metal Panic Claymore Toki o Kakeru Shoujo Dedective conan Baccano GTO Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
radon 29 Eylül 2009 Share 29 Eylül 2009 Düşündüm düşündüm ve sonunda karara vardım Bleach --[sonlara doğru bocalasada , sevdiğim , eğlendiğim kısacası her duyguyu yaşadığım bi animedir] Sekirei--[Ecchi tarzı anime çok izledim ama ilk 10uma nadiren girerler, konusu iyiydi] Ai yori aoshi--[Çok özel bi anime değil, daha bitirmedimde, ama nedense içim ısındı] Dragon ball--[Çocukluktan aklımda kalmıştı, bilgisayardan ilk izlediğim animedir, aa bunu bi yerden hatırlıyorum ben diyerek başladım ve tüm bölümlerini bitirdim nihayetinde.] Death note--[Etkileyici ve dahice hazırlanmış bi animeydi, bi anime için ancak bu kadar uğraşılır demiştim bittiğinde.] Fate / Stay Night--[Rasgelip izlemiştim, büyük umutlar beslemiyordum, ama beslesem de değermiş dediğim bir anime] Tsubasa Chronicle--[bu siteye güvenip başladım izlemeye, zevk alarak izledim, ilk 10uma da böylece girdi işte] Elfen lied--[Psikopat bi günümdeydim, üzerine tuz biber olmuştu, bu tarz başka anime izlemedim, kafa ,el ,bacak kopan xD ] Zero no Tsukaima--[sadece ilk sezonu izledim, ecchi, komedi, macera konu içine serpiştirilmiş, gayet eylenceliydi,2. sezonun altyazısını bekliorum] Clannad --[Espirileri hoşuma gitmişti, ve dram tarzında en beğendiğim animedir, tek kelime ile harikaydı] NOT : Sıralamam yukarıdan aşağı değil, KARIŞIKTIR Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Yuuko Ichihara 1 Ekim 2009 Share 1 Ekim 2009 1 - xXxHolic (Kei , shunmuki , filmi hepsi..) 2 - Nana 3 - Itazura na Kiss 4 - Death Note 5 - Chobits 6 - Bleach 7 - Lovely Complex 8 - Air ( air gear değil sadece air ) 9 - Wolfs Rain 0 - Ergo Proxy Sıralamak Zor oldu hepsi birbirinden güzel (: Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Misa 7 Kasım 2009 Share 7 Kasım 2009 1.Junjou romantica 2.Wampir knight 3.Bleach 4.Toradora 5.Elfen Lied 6.Hellsing 7.Full Metal Alchemist 8.Death note 9.Devil May Cry 10.Naruto Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
sera myu 7 Kasım 2009 Share 7 Kasım 2009 1.Junjou romantica kardeşimmm 1-Ouran High School Host Club 2-Full Metal alchemist: Brother Hood 3-Slam Dunk 4-Naruto 5-Junjou Romantica 6-Katekyo Hitman Reborn /Code Geass 7-Nodame Cantabile 8-Death Note 9-Hetalia Axis Powers 10-Vampire Knight Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Astragedy 10 Kasım 2009 Share 10 Kasım 2009 1.Darker Than Black 2.Elfen Lied 3.Death Note 4.Spice And Wolf 5.Higurashi no naku koro ni 6.Jigoku Shoujo 7.Clannad 8.Ef a Tale Memories 9.Devil May Cry 10.Samurai Champloo Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
ReinXeed 10 Kasım 2009 Share 10 Kasım 2009 1- Code Geass Hangyaku No Lelouch 2- One Outs 3- Eyeshield 21 4- Toradora 5- One Piece 6- Naruto Shippuuden (Jiraiya arc :'( ) 7-Fate/Stay Night 8- Ga-Rei Zero 9- Kurokami 10- xxx Holic Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
LuluNatu 10 Kasım 2009 Share 10 Kasım 2009 1- Code Geass Hangyaku No Lelouch4- Toradora uuu evet, ben de çok sevdim ikisini, code geass daha çok galiba :mutlu: Kanon 2006 Bir an yazmadın sandım kıyameti koparcaktım Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
ishak 10 Kasım 2009 Share 10 Kasım 2009 1-Great Teacher Onizuka 2-H2O - Footprints in the Sand 3-Clannad After Story 4-Kanon (2006) 5-Death Note 6-Tengen Toppa Gurren-Lagann 7-Black Lagoon First Season 8-School Rumble 9-Spice and Wolf 10-Onegai Teacher Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Vampire_Love 16 Aralık 2009 Share 16 Aralık 2009 Fate/Stay nigh Mai-Otome Kuroshitsuji Mai-HIME Cowboy Bebop Chobits Vampire Knight Naruto Rosario+Vampire Black Blood Brothers Daha cok var. Neden sadece 10? Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap