O'Clock 22 Mart 2012 Share 22 Mart 2012 sırasız bir biçimde en iyi 10 listem sailor moon naruto black butler ayashi no ceres claymore vampir knight deaht note deadman wonderland bleach magic knight R. Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
zikinu 8 Nisan 2012 Share 8 Nisan 2012 1. Code Geass 2. Tengen Toppa Gurren Lagann 3. Kaiji 4. Angel Beats! 5. Darker Than Black 5. Tiger & Bunny 6. Claymore 7. Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai 8. Fate/Stay Night 9. Higashi No Eden 10. Bakuman Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
vivi 11 Nisan 2012 Share 11 Nisan 2012 one piece fma-b katekyo hitman reborn death note d gray man naruto ouran high school host club kimi ni todoke Tokyo magnitude 8.0 Natsume Yuujinchou 07 Ghost Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Ruki 13 Nisan 2012 Share 13 Nisan 2012 1)Elfen Lied 2)Claymore 3)Angel Beats 4)KKJ 5)Fate/Stay Nigth 6)School Days 7)DEATH NOTE 8)Ponyo 9)Spirited Away 10)Ao No Exocrist Aslında baya anime izledim ama şuan kesin bi liste yapamıyorum kusra kalmayın Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Shiniori 14 Nisan 2012 Share 14 Nisan 2012 1- Fairy Tail 2- ichigo 100 3- City Hunter 4- Slam Dunk 5- Shirayuki Hime no Densetsu 6- Lovely Complex 7- Dears 8- Great Teacher Onizuka 9- Love Hina 10- The Kabocha Wine Favori Animelerim Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
carpe-diem 17 Mayıs 2012 Share 17 Mayıs 2012 tam bir sıralama değil ama hepsinin çok seviyorum death note code geass serileri bakuman higurashi no naku koro ni serileri slam dunk hellsing skip beat clannad after story FMA natsume yuujinchou Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
donmezsa 17 Mayıs 2012 Share 17 Mayıs 2012 Slam dunk Berserk Claymore Naruto Shippuden Code Geass 1-2 Golden Boy Skip Beat Welcome to N.H.K Steins;Gate Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Solid Snake 4 Şubat 2013 Share 4 Şubat 2013 Konuya epey zamandır mesaj atılmamış. Ben atayım da yukarıya taşınsın bari . 1- One Piece 2- Fullmetal Alchemist: Brotherhood 3- Hajime no Ippo / Hajime no Ippo: New Challenger 4- Gintama 5- Death Note 6- Rurouni Kenshin 7- Durarara!! 8- Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin 9- Naruto: Shippuuden 10- Slam Dunk Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
MikaN 4 Şubat 2013 Share 4 Şubat 2013 1-) One Outs 2-) Bleach 3-) Death Note 4-) Rurouni Kenshin 5-) Durarara 6-) Kimi ni todoke 7-) Code geass 8-) Natsume Yuuchi serileri 9-) Wolf's Rain 10-) Nurarihyon No mago Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
real madrid100 3 Kasım 2013 Share 3 Kasım 2013 Captain Tsubasa Slam dunk FMA One piece Hunter x Hunter Kuroko no basket Bleach MKR Death N R Kenshin Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
neshter1341 16 Ocak 2014 Share 16 Ocak 2014 Sırası karışık olarak yazarsam şöyle olur Gintama yahari ore no sheisun love come wa machigetteiru Durarara Bakuman1-2-3 Kimi ni Todoke 1-2 Sukitte ii na yo Steins;gate Amagami SS-Amagama SS+ (kızmayın la çok hoşuma gitti ) Gin no Saji Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
GowRou 19 Ocak 2014 Share 19 Ocak 2014 Yeniden düzenlendi. 1. Fantastic Children 2. Shin Sekai Yori 3. Mushishi 4. Saiyuuki 5. Rainbow: Nisha Rokubou no Shichinin 6. Hajime no Ippo 7. ef: A Tale of Melodies. 8. Monster 9. Yu Yu Hakusho 10. xxxHOLiC Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
CasvalDeikun 15 Eylül 2014 Share 15 Eylül 2014 1-) Neon Genesis Evangelion + End of Evangelion 2-) Uchuu Senkan Yamato (1974-1975) 3-) Gundam (Tüm Seri) 4-) Aria (Tüm Seri) 5-) Ergo Proxy 6-) Rose of Versailles & Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Tsuiokuhen 7-) Serial Experiments Lain 8-) Baccano! 9-) NHK ni Youkoso! 10-) Lucky Star 1 Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Ulmo 3 Ağustos 2016 Share 3 Ağustos 2016 1-Full Metal Alchemist Brotherhood:Hayata bakış açımı değiştiren nacizhane yapım.Birçok insanın aksine bu seriye dair olan tutkularımın mütevelliti dram öğelerinin ustaca işlenmesi karakterlerin karizması,imajı ya da Edward'ın boyunun kısalığı fanservice öğeleri değil yaptığı okültist referanslardır.Tabi ilk iki unsurun etkisini sorgulama amacında değilim sonuç olarak bütünüyle güzel İçerdiği derin antik öğelerin serinin kendisi ve kült olmasında büyük rolün olduğuna inanıyorum.Bakarsak başlıca bir çok seride böylesi alt metinler bulmak mümkün.Keşke insanlar alt metne gizli anlamlara daha önem verseydi diye düşündürdüğü de olmuyor değil Sonuç olarak her yerinden kalite akıyor ki bunu zaten biliyorsunuz 2-FLCL:Hakkında çokça konuşacak kadar bilgi sahibi değilim.Fakat steampunka dayanan kökleri,atmosferi,hız kesmeyen epik aksiyonu,çizimleri,göndermeleri itibariyle beni çekmiş olup yenilikçi atılımlardan bulunmaktan çekinmeyerek gözümde olabilecek en iyi intibayı bırakmıştır.Wallpaperlerini gördüğümde bile işte bomba seri kesin izlemem lazım diye düşünmüştüm Hiç anlamı olmadığı ya da boş bir seri yakıştırmalarına katılmıyorum.Zorlanırsa bireysel gelişimle ilgili çıkarımlar elde etmek mümkün ki karakter gelişimi birçok animeden daha iyidir 3-Lucky Star:Kendi içinde mükemmeliyetini kanıtlamıştır.Bana göre slice of life türünün kralıdır. Abdüstlük,durum komedisi,tespitler,göndermeler,aşılmadık endingler her şeyiyle üst düzey.Açıkçası insana kendini cahil hissettirmesi ve renkler zevkler vurgusu dahi yeter Bir çok insan yarım saat yemek muhabbeti yapılmasından şikayetçi olmuş fakat beni oradan vurdu açıkçası.Gereksiz algılanan meseleleri büyütüp mevzu bahis etmeleri ciddi komedi elementi vasıtasıyla seriyi hamurunda yoğurup ayrı bir tat vermiş.Sevmemde ki altında yatan gerçek detaycı bir kişiliğe sahip olmamdır muhtemelen 4-Shinryaku! İka Musume:Animeye özel bir ilgim ve absürt olduğundan beni zerre sıkmadı.Mizantropi-moe karışık tam kıvamında komedi istiyorsanız izlemeniz tavsiye olunur Ayrıca ufo olayına bayıldım 5-Mahou Shoujo Madoka Magica:Konseptini bilmeme rağmen dumura uğratmıştır.Sadece dramı ve gerilimi değil kişilerin stereotip görünümlü karakterler olmalarıyla,plot twistleriyle tuzak çizimlerle birlikte fake atmada kombo yapması.Akıcı olduğu gibi de tek düze yapıdan eser yok Gnostist felsefelerin bir çoğuna göre(bkz:kabala) iki zıt şey iç içe geçtiğinde(yani diyalektikten tekillik kavramına) mükemmeliyet ortaya çıkar.Realitede ise kendi içlerinde mükemmel muhteşem olduklarını söyleyebilirsin.Yapımın ise ilhamının evrenden aldığını düşünüyorum Karanlık enerji-Karanlık madde Işık-Karanlık Çekme-İtme Şeklinde doğada tezahürleri artırılabilir Madoka ise en olmayacak,birlikte olması düşünülemez kavramlar üzerinden oynamıştır Moe-Thriller ve Kasvet Egoist(Kyoko)-Altruist(Madoka) İmaj-Derinlik Sihirbaz-Cadı Optimist-Pesimist Bencillik-Fedakarlık Gibi İki farklı seyir zevki olduğuna inanırım.Akıcılıktan ve imajdan kaynaklanan yüzeysel haz,kökünü merak duygusunun temellendirdiği üst düzey manevi hazdan alan bilinmeyenin özlemi konumundaki karakter işlenişi ve derinliği.Birbirine zıt kavramların aynı potada eritebilme becerisiyle muhteşemliğini perçinlemiştir Duygularını kullanan sihirbazların yozlaşıp cadıya dönüşmesi de tezimi destekler niteliktedir.Kum saati ya da kara delik gibi düşünürsek o tablo göz önüne gelecektir.Eninde sonunda grinin ilizyon teşkil ettiği sevgi-nefret arasındaki sonsuz döngü.Aynı ışığı tükenen mekanlarda karanlığın hakimiyetini perçinlediği gibi pozitif duygularını maddeleştirip kullanan bireyler kutbun diğer tarafına geçer.Uyuşturucu prensibi bir nevi Ayrıca etik ile faydacı ahlak anlayışın çatışmasını da görebiliriz.Bir çok insan kyubeyi villian zanneder fakat bu doğru değildir Listede 10 verdim fakat elimde olsa 10/12 verirdim.Nasıl olsa insan koca bir çelişkiler yumağı.Adalet saplantılı idealist Sayaka'nın kendi sonunu gördüğü akıbetinde adalet konusunda toplumsal ölçekte yeni soluk getiremeyeceği gerçeğini yanı başında hissetmesine rağmen doğrularında diretmesi gibi.İşte bunlar hep çift düşün 6-Ginga Eiyuu Densetsu(Karakter derinliği+Türkiye Alegorisi) 7-Tengen Toppa Gurren Lagann(Absürt+Karakter Gelişimi) 8-Kaiji(Sosyojik Tespitler+Thriller+Akıl Oyunları) 9-Baccano(Kurgu) 10-Yondemasu yo Azezal-san(Antropomorfist komedi) Top 10 sınırlamasına kurban gitmiş One Punch Man,NHK ni Youkoso,Bakuman vs. cehver niteliğindeki eserler Honorable seriler adı altında şurda kıvrılsın Anime Sektörünün Kurbanları:Berserk,Soul Eater Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Erdem Deniz Sahin 21 Ekim 2017 Share 21 Ekim 2017 1- Evangelion 2- Akira 3- Tengen toppa gurren laggan 4-Boku dake ga inai machi 5-Baccano Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap