Bakayalo

Ankara Fansub Zirvesi

Bu konuda 119 ileti var

AMT-Souten Zirvesi diye startını verdiğimiz etkinlik daha ilk buluşmada fansub zirvesi hâlini aldı. (Mütevazı davranmayıp bunu "kaliteyi önemseyen fansub ve manga emekçileri buluşması" olarak da açayım, sonra ek izah gerekmesin. "Zirve" diye boşuna demiyoruz :P)

Yer ve zaman ayrıntılarının kolay bulunabilmesi için, yeni bir buluşmaya karar verildikçe bu mesajı güncelleyeceğim. Mesajın en altında sıradaki zirvenin -karar verildiyse- yerini, zamanını ve muhtemel kadrosunu bulabilirsiniz.

25 Eylül 2016 tarihli 1. Zirve arşivi:

Kadim dostumuz SoutenSubs ile dostluğumuzu pekiştirmek adına, iki sitenin Ankara'da oturan görevlileri olarak bir ortak buluşma gerçekleştirelim, tanışalım muhabbet edelim dedik. "Dedik" deyip kendime paye veriyorum ama aslında iki sitede de görevli olan arkadaşımız utkuloptuk dedi bunu, ben de "süper fikir, en yakın zamanda yapalım" dedim :D

Sadece görevliler arasında olmayacak tabii, görevli olmayan üyelerimizin de başımızın üstünde yeri var. Buyurun gelin; bu çevirileri yapan, mangaları videoları düzenleyen, forumun işlerini çekip çeviren harika insanları bir de offline görün :P

Sadece AMT ile Souten arasında da olmayacak, diğer dost sitelerimize de haber saldık, az da olsa katılım bekliyoruz.

[WRONG]Zaman olarak 24-25 Eylül haftasonunu düşünüyoruz. Bayram tatilinden bir hafta sonrasını yani. "Bir tek o haftasonu meşgulüm, sonraki haftasonu olsa kesin gelirim" diyenler çok olursa başka tarihler de düşünebiliriz; ama öğrenci arkadaşların rahatı açısından ekime bırakmamanın iyi olacağını düşündük.

Mekân için önerilere açığız. Şu an için kabataslak Kızılay diyelim. Katılacak kişi sayısına göre ayrıntılandırırız, belki farklı bir yere alırız.[/WRONG]

25 Eylül Pazar günü saat 13'ten itibaren Kızılay'da, Ankaray'ın Yüksel Cd. çıkışındaki ağaçların altındaki bankların orada buluşacağız, saat 14'te Konur Sk.taki Cafe Sobe'nin arka bahçesine geçip oturacağız.

2. Zirve 29 Ekim Cumartesi günü gerçekleşecek. Şimdilik yine saat 13'ten itibaren Kızılay'da, Ankaray'ın Yüksel Cd. çıkışındaki ağaçların altındaki bankların orada buluşup saat 14'te Konur Sk.taki Cafe Sobe'nin arka bahçesine geçeceğiz diyelim; değişiklik olursa güncelleme yaparız.

Beklenen kadro: bakayalo, baryshx, Echtelion, fake, Gorilla13, Kusogaki, lordfire, Sakuragi, Shiranui, utkuloptuk.

Katılacak arkadaşlar el kaldırsın :25550:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ne gerek var. Oturun oturduğunuz yere, yok size buluşma falan. *bi de gülme işareti koyayım da ciddi sanmasınlar, yoksa hemen atlar bir tane sazan-san* :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok gelmek istesem de gelemeyeceğim. Bir daha ki sefere artık :( Umarım keyifli vakitler geçirirsiniz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hmmm o değilde yolum Ankara'ya düşerse baka reyizi görmeye giderim de işte düşmez ki. Neyse katılacaklara bol eğlenceler :D Ha buluşmaya denk gelsek o daha güzel olur tabii :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ne gerek var. Oturun oturduğunuz yere, yok size buluşma falan. *bi de gülme işareti koyayım da ciddi sanmasınlar, yoksa hemen atlar bir tane sazan-san* :D

Bence şaka filan yapma, cidden söyle sonra buluşma yapamayanlar içerliyor. :P bknz. CloudT, Squ... :biyik gulme:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Soutenden sanırım ankarada yaşayan tüm üyeler gelecek.Dur hatta konunun acıldıgını söyleyeyim de trollüge gelsinler :P

Not: Keske daha genel geçer bi yazı yazsaydın Mustafa abi.Kopyalar soutene fln yapıstırırdım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Not: Keske daha genel geçer bi yazı yazsaydın Mustafa abi.Kopyalar soutene fln yapıstırırdım.
Nıhaha! Kopyacılığa hayır!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Souten'de kaç tane görevli var da kaçı Ankara'da yahu. Toplasak bizden minyatür kale takımı bile çıkmaz. Bu arada niye etiketlerde " kara " etiketi var? Ankara karasal iklimde diye bu kadar vurgulamak niye ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bu arada niye etiketlerde " kara " etiketi var? Ankara karasal iklimde diye bu kadar vurgulamak niye ?
Sorma :006: Onu kaldırmaya çok uğraştım ama nedense bir süredir etiket düzenleme sistemi çalışmıyor. Al Magnum'a bir iş daha :011:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çalıştırın o dondurma çakması altıpatları. Ağzına ağzına vurun çalışmazsa.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bayram haftası çarşamba perşembe gibi olmaz mı ya, ben de geleyim. :011:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bayram haftası çarşamba perşembe gibi olmaz mı ya, ben de geleyim. :011:
Niye olmasın canım! Şöyle şehirden uzakta bir ören yerinde buluşuruz, seni keser mangal yapar yiriz ffsdf Etli butlu adamsın, fukaraya bile dağıtırız hattâ :qtehlikeli:

Şaka bir yana (aslında şaka yapmıyordum ama çaktırmayın), Volkan "buluşma 2 gün mü sürecek" diye sordu da, başka da kafası karışan olabilir diye açıklayayım dedim: öyle bir planımız yok. Cumartesi veya Pazar. Hangisi katılımcıların geneli için daha uygun olursa o gün, öğleden sonra bir vakitte buluşuruz, akşamın körüne kadar takılırız. Sabah da buluşulabilir tabii, ama benim haftasonu sabahları için verdiğim ve vereceğim bütün sözler geçersizdir ¬_¬

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Misafiri aç aç mı yiyeceksiniz önce bi yerde oturup karnımı doyursaydınız. qkasd

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tabibitosan'ı yemeyin yahu, o bize arada lazım oluyor. :P

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gelmeyi düşünen arkadaşlar da ufaktan ufaktan yazsalar diyorum ¬_¬

Şu an için kadro 8 kişi görünüyor, 5 AMT 4 Souten (Utku'yu ikisinde de saydım :P)

Cins-i latiften sanırım bir tek SnowStorm var şu anki öngörülen kadroda (onu Souten'de saydım ¬_¬). Bi gayrete gelin kızlar, yalnız bırakmayın bacınızı!

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Evet kızlar ha gayret! :cicek1:

Hmm.. Souten, fire vermesek bari :biyik gulme:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
...

Şaka bir yana (aslında şaka yapmıyordum ama çaktırmayın), Volkan "buluşma 2 gün mü sürecek" diye sordu da, başka da kafası karışan olabilir diye açıklayayım dedim: öyle bir planımız yok. Cumartesi veya Pazar. Hangisi katılımcıların geneli için daha uygun olursa o gün, öğleden sonra bir vakitte buluşuruz, akşamın körüne kadar takılırız. Sabah da buluşulabilir tabii, ama benim haftasonu sabahları için verdiğim ve vereceğim bütün sözler geçersizdir ¬_¬

Etkinliği uzun süreli yapmak istersiniz belki, her ihtimale karşı sormak lazım, değil mi? :q015: Sonuçta böyle etkinlikler yılda bir anca oluyor. Malatya buluşmalarından örnek vereyim bireysel katılım bazlı olduğu için müzakerelerin 5-6 gün sürdüğü oldu. Çok önemli konular tartışıldı. :011: (Konusu açılmışken katılımcılarına buradan saygılarımı sunuyorum. :bir numara:)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gerçekten o kadar kötü bir Zaman seçmişsiniz ki :002: O günlerde en yakın arkadaşım evleniyor tam gideceğim güne yapılmaz ki bu :aglama2:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Katılacaksan bir hafta ertelemeyi düşünelim Davut. Allahın emri değil :q015:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Davut'un ne zaman gelebileceği belli değilmiş, soruyu basitleştiriyorum:

24 Eylül Cumartesi mi, 25 Eylül Pazar mı?

İkisi birden demeyin, ev dolu ¬_¬

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Davut'un ne zaman gelebileceği belli değilmiş, soruyu basitleştiriyorum:

24 Eylül Cumartesi mi, 25 Eylül Pazar mı?

İkisi birden demeyin, ev dolu ¬_¬

Pazar

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Her iki gün de müsaitim sanırım, çoğunluğun uygun olduğu zaman dilimine uymaya çalışırım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap