• Kayıt Ol

A Christmas Carol / Yeni Yıl Şarkısı

bedifeci

Önerilen İletiler

[bimgx=600]http://www.filmtakip.com/filmres/or/DISNEYS-A-CHRISTMAS-CAROL.jpg[/bimgx]

Charles Dickens'ın her zaman güncelliğini koruyan ünlü Noel hikayesinin yeni versiyonu.

[fieldset=Sinemalar]Scrooge inatçı, cimri ve huysuz bir adamdır. Çok zengin olmasına rağmen paylaşmayı bilmez. Onu mutlu etmek neredeyse imkansızdır. Noel akşamı üç hayalet onu ziyaret eder ve Scrooge'a eskiden nasıl bir insan olduğunu, bugününü ve değişmediği takdirde gelecekte onu nelerin beklediğini göstermeye başlarlar. Scrooge değişmesi gerektiğini anlar.[/fieldset]

[fieldset=İngilizce Tanıtım]A Christmas Carol is a Victorian morality tale of an old and bitter miser, Ebenezer Scrooge, who undergoes a profound experience of redemption over the course of one night. Mr.Scrooge is a financier/money-changer who has devoted his life to the accumulation of wealth…He holds anything other than money in contempt, including friendship, love and the Christmas season. But an encounter with the ghostly figure of Jacob Marley sets the stage for a mysterious and magical encounter with three phantasmic beings to help him realize the true magic of Christmas itself…..Zemeckis has stated previously that A Christmas Carol is one of his favorite stories dealing with time travel….Carrey has described the film as “a classical version of A Christmas Carol [...] There are a lot of vocal things, a lot of physical things, I have to do. Not to mention doing the accents properly, the English, Irish accents [...] I want it to fly in the UK. I want it to be good and I want them to go, ‘Yeah, that’s for real.’ We were very true to the book. It’s beautiful. It’s an incredible film.”[/fieldset]

Herkesin seyredebilecegi ,kimi güzel nasihatlar veren seslendirme kadrosunun iyi oldugu bir animasyon.Seyretmeyenlere keyifli seyirler.

Yorum bağlantısı
Hemen paylaş

• İleti 0
  • Oluşturma
  • Son yanıt

En Çok Yazanlar

• bedifeci

En Hareketli Günler

En Çok Yazanlar

En Hareketli Günler

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgilendirme

Forum Kuralları'mızı okudunuz mı?