nerusa 16 Aralık 2009 Share 16 Aralık 2009 Sailormoon Magic Knight Rayearth Vampire Knight Fate Stay Night Ouran High School Host Club Special A Tsubasa Cronicles Loveless Zero No Tsukaima . . . Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
elenium 20 Aralık 2009 Share 20 Aralık 2009 Death Note Fullmetal Alchemist Claymore Spirited Away Grave of the Fireflies Bleach Howl's Moving Castle Nodame Cantabile D.Gray-Man mimi wo sumaseba Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Kuroshitsuji ~ 20 Aralık 2009 Share 20 Aralık 2009 1. Mai-HiME. 2.Kuroshitsuji. 3.Elfen Lied. 4.Junjou Romantica. 5.DN Angel. 6.Darker Than Black. 7.Fate/Stay Night. 8.Rosario+Vampire. 9.Death Note. 10.Black Blood Brothers. Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
siddetligecimsz 20 Ocak 2010 Share 20 Ocak 2010 1-Death Note 2-Claymore 3-Elfen Lied 4-Darker Than Black 1-2 5-FMA 1-2 6-Bleach 7-Code Geass 1-2 8-Howl's Moving Castle 9-Soul Eater 10-Vampire Hunter D Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
miko 20 Ocak 2010 Share 20 Ocak 2010 1.One Piece 2.One Piece 3.One Piece 4.One Piece 5.One Piece 6.One Piece 7.One Piece 8.One Piece 9.One Piece 10. Diger Izledigim Butun Animeler .... ( 15-20 arasi falan ) Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Sodakazam 20 Ocak 2010 Share 20 Ocak 2010 1. Slam Dunk 2. FullMetal Alchemist: Brotherhood (sadece brotherhood, diğeri anca belki 100'üme girer) 3. Hajime No Ippo / New Challenger 4. Tengen Toppa Gurren Lagann 5. One Piece 6. Death Note 7. One Outs 8. Code Geass R2 9. Ouran High School Host Club 10. Clannad After Story Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
bLack-Dragon 20 Ocak 2010 Share 20 Ocak 2010 1.One Piece 2.Bleach 3.D.Gray Man 4.Lovely Complex 5.Ergo Proxy 6.Fate/Stay Night 7.Black Lagoon 8.Fullmetal Alchemist 9.Naruto 10.xxxHolic kei Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
lantis 20 Ocak 2010 Share 20 Ocak 2010 belki daha önce yazmışımdır ama şimdi bir daha yazayım sanırım değişmiştir 1. Rurouni Kenshin 2. Slam Dunk 3. Magic Knight Rayearth 4. One Piece 5. Full Metal Alchemist Brooterhood 6. D. Gray Man 7. Claymore 8. One Outs 9. Fate Stay Night 10. Ouran High Scool Club Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
nglc 20 Ocak 2010 Share 20 Ocak 2010 İlk dördü özellikle favorilerim, diğerlerini sıralama yapmaksızın seviyorum. 1.One piece 2.Slam Dunk 3.Grave of fireflies 4.Hajime No İppo-tüm serileri 5.Howl's Moving Castle 6.Fullmetal Alchemist 1-2 7.Death Note 8.Rurouni Kenshin 9.Ouran High School Host Club 10.Nodame Cantabile Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
alevvv.... 21 Şubat 2010 Share 21 Şubat 2010 Death Note Claymore -Elfen Lied DN Angel Lovely Complex chobits naruto nana en çok bu animeleri sevdim diger izlediklerim ya saçma yada yarıda kalanlar oldugu için 10 tane olmadı ama olsun ..........=)=) Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
alone.... 22 Şubat 2010 Share 22 Şubat 2010 Elfen Lied Lovelly complex Death note Tenjou tenge Toradora! Clannad Claymore Chobits Hyakko Naruto Gungrave Samurai Champloo Ergo proxy Burst Angel Akikan ! Onegai twins...vs vs... 10'u gecti sanırım ((Bunların bir sırası yoq cünkü secemiyorum...hepsi gzl xD )) Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Psykhe 22 Şubat 2010 Share 22 Şubat 2010 1-Rose of Versailles 2-Rurouni Kenshin - Tsuiokuhen OVA 3-Fate/Stay Night 4-Lady Georgie 5-Howl's Moving Castle 6-Daddy is Long Legs 7-Twelve Kingdoms 8-Whisper Of The Heart 9-Nodame Cantabile 10-Lovely Complex Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Aurora Borealis 29 Nisan 2010 Share 29 Nisan 2010 Çok anime izleyen biri değilimdir.. *One Outs *Ergo proxy *Ghost in the shell *Death Note *Black Lagoon *Lovely complex *Darken than Black *Jyu Oh Sei *Kurozuka *Hellsing (neye göre olduğu değişsede...) Şimdilik böyle...... Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
vsneagaa 17 Haziran 2010 Share 17 Haziran 2010 naruto shippuuden,one piece,death note,junjou romantica,gravitation,miyazaki'nin tüm filmleri,clannad after story,lovely complex,hellsing,basilisk fdfds4 Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Akuma_Blade 17 Haziran 2010 Share 17 Haziran 2010 (düzenlendi) TV serileri Movie'ler ve OVA'ları ayrı ayrı aynı listede 10'a sığdırmaya çalışmak gerçek dışı olacağı için sadece TV serilerini sayarsam: 1- Welcome to the NHK 2- Uchuu Senkan Yamato sezon 1 ve 2 3- Boogiepop Phantom 4- Armored Trooper Votoms 5- Detective Conan 6- Soukyuu no Fafner 7- Kareshi Kanojo no Jijiou 8- Kimagure Orange Road 9- Gundam 00 10- Full Metal Panic Düzenlendi: 21 Ekim 2017 (Akuma_Blade) Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
EternalSphere 24 Haziran 2010 Share 24 Haziran 2010 Bleach Tenjho Tenge Histories Strongest Disciple Kenichi Seto no Hanayome School Rumble Samurai Deeper Kyo Death Note to Love Ru Bokusatsu Tenshi Rosario to Vampire Sıra yok aklıma geleni yazdım Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Genius_Prince 24 Haziran 2010 Share 24 Haziran 2010 1 - Death Note 2 - Ghost In The Shell 3 - Naruto: Shippuuden 4 - Full Metal Alchemist: Brotherhood 5 - Katekyo Hitman Reborn 6 - One Piece 7 - Aishiteruze Baby 8 - Black Cat 9 - Shigofumi 10 - Sword of the Stranger Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Saber 10 Temmuz 2010 Share 10 Temmuz 2010 1- Death Note 2- Code Geass 3- Fate/Stay Night 4- One Piece 5- Bleach 6- Katekyo Hitman Reborn 7- Rurouni Kenshin ( Samuray X ) 8- Kimi No Todoke 9- Great Teacher Onizuka 10- Full Metal Alchemist : Brotherhood Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
ReinXeed 10 Temmuz 2010 Share 10 Temmuz 2010 Edit... Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
vegeta_saiyan 24 Temmuz 2010 Share 24 Temmuz 2010 1- Dragon Ball Z 2- Death Note 3- Phantom Requiem for the Phantom 4- Welcome To N.H.K. 5- Lucky Star 6- Code Geass 7- Lucky Star 8- No naku koro ni serileri 9- K-ON 10- Bleach Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Lisbet ~ 9 Aralık 2010 Share 9 Aralık 2010 1. One Piece 2. Prince Of Tennis 3. Special A 4. Katekyo Hitman Reborn 5. Nana 6. Clannad + Clannad After Story 7. Ouran High School Host Club 8. Sailor Moon 9. Shugo Chara! 10. Shinrei Tantei Yakumo Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
darkeros 12 Aralık 2010 Share 12 Aralık 2010 1) Arion (1986) 2) Legend of the Galactic Heroes (1988) 3) Howl's Moving Castle (2004) 4) Basilisk - Kouga Ninpou Chou (2005) 5) They Were Eleven (1986) 6) Ergo Proxy (2006) 7) Spirited Away (2001) 8) Hellsing Ultimate (2006) 9) Devil May Cry (2007) 10) Kimagure Orange Road (1987) 11) Strait Jacket (2007) 12) Code Geass Lelouch of the Rebellion R2 ( 2008) 13) Code Geass Lelouch of the Rebellion ( 2006) 14) Baccano (2007) 15) Kuroshitsuji (2008) benim en sevdiklerim bunlar. bir animeyi çok beğenebilirim ama bu listeye girmesi bambaşka bir şey benim için. bu benim özel listem. ilk 5 in sırası tam göründüğü gibi geri kalanı kendi arasında sıralayamam veya birbirinden ayıramam orda ki sıra izleme zamanına göredir. tarihlerden görüleceği gibi nostaljik animeler benim için ayrıdır ama yenilerden de çok sevdiklerim oluyor. not : word den kopyalayınca yazı boyutu biraz değişken olmuş Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
fatmanur 13 Aralık 2010 Share 13 Aralık 2010 01.Code Geass R1 ve R2 02.Death Note 03.Pandora Hearts 04.D.Gray-Man 05.Natsume Yuujinchou ve Zoku Natsume Yuujinchou 06.Persona Trinity Soul 07.Fullmetal Alchemist;Brotherhood 08.07-Ghost 09.Fate/Stay Night 10.Nabari No Ou Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
seren91 3 Mart 2012 Share 3 Mart 2012 1.Kuroshitsuji 1-2 2.Code Geass 1-2 3.Death note 1-2 4.Black Lagoon 1-2 5.Highschool Of The Dead 6.Shiki 7.Claymore 8.Nana 9.Kimi Ni Todoke 1-2 10.Hakushaku to Yousei Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
ReinXeed 22 Mart 2012 Share 22 Mart 2012 Önceden mesaj yazmış olabilirim amma velakin 8 sayfa bakmaya üşeniyorum, edit niteliği taşıyabilir bu mesaj yani bildireyim. 1-Tengen Toppa Gurren Lagann 2-Eyeshield 21 3-Gintama 4-Bakemonogatari 5-Saint Seiya: The Lost Canvas Meiou Shinwa 2 6-Beelzebub 7-Baccano 8-Fate/Zero 9-Hajime no Ippo 10-Hellsing Ultimate - Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen İkisi arasında karar veremedim. ;__; İç ses: GTO nerde lan?! Yorum bağlantısı Hemen paylaş More sharing options...
Önerilen İletiler
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap